6 dagar kvar!

Godmorgon Sverige!
Vilket härligt väder det är ute! Jag ska snart börja bege mig mot skolan, har bara sminket kvar att ta på. Idag har jag nationella prov i engelska, vilket suger.. Annars hade vi slutat klockan 12.
Igår kom jag hem vid halv 5 och då ringer antonia mig och frågar om jag vill hänga med till kalleballe och röka vattenpipa. Klart man inte bangar på det? Vi åkte dit vid 6 och kom hem igen vid kl 8, då var det bara till att sätta sig ner och plugga... Jag har två stora inlämningar som ska vara inlämnade på måndag, men på måndag är inte jag i sverige. Nej för jag är på Cypern så mina inlämningar måste vara klara i helgen! Så jävla irriterande.. I båda ämnena är det fördjupningar och det är skit tråkigt. Svenskan är ändå helt okej iofs för man får skriva om någonting man tycker om och då skriver jag om dans, men i samhället ska jag skriva en fördjupning om Irak-USA kriget? :S Plus att jag jobbar i helgen så jag förstår inte riktigt hur jag ska hinna... men men imorgon är det valborg och jag ska ha jävligt kul! :)

Nu måste jag sminka mig, vi hörs sen!
Ciao Amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0