Hos frugan

Japp, nu är jag här igen.. som vanligt ;O Vi har precis tjockat oss med marängschwiss (eller hur det nu stavas?). Det var gott i början men nu mår jag fan illa! Haha, antonia står för tillfället och diskar.. Vi ska väl ta en kopp te eller någonting innan jag börjar röra mig hemåt :)
Så jäkla skönt, skrev nästan klart hela fördjupningen i samhälle idag när jag kom hem från skolan. Slipper plugga i helgen med andra ord.

Imorgon är det valborg :) Vad som är planerat då är följande:
Jobbar direkt efter skolan fram till typ halv 6-6 sen är det hem och göra sig i ordning sen är det väl planerat att vi ska grilla några stycken hemma hos Manne och senare mot kvällen dra till tegelhagen och kolla på brasan. Det ska bli riktigt trevligt! Hoppas på fint väder bara.. det brukar finnas tendenser till att det regnar på valborg (?) tråkigt nog..
Nu ska jag vara social mot frugan! Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0