plugg,plugg,plugg och åter plugg!

Ja nu är jag äntligen hemma, fasiken vad det är varmt ute! Idag hade jag som sagt engelska nationella, det gick straight to hell om man säger så.. haha. Det var fan skit svårt tycker jag.. bajsigt svårt :/
Nu ska jag sätta igång och göra klart mitt svenska arbete och sedan samhällsfördjupningen.. suck. Känns iaf som om jag kommit en bit på vägen när jag är klar med svenskan! Tyvärr är det den jobbiga delen kvar efter den.. men men så får det vara.

Vad jag ska göra idag förutom och plugga vet jag inte riktigt. någonting ska man väl kunna hitta på i detta fin fina väder!
Men om 6 dagar åker jag så då hoppas jag att det BARA regnar här i sverige medans jag ligger på stranden och steker! Nu ska emmalilla plugga.. BAAAY

image101
Här pluggar jag duktigt i skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0