Sol älskade sol!

Det är så himla fantastiskt väder ute, man nästan ryser av att det är så härligt med vår och snart sommar! För tillfället är jag hemma och har precis slängt i mig lite mat. Vi hade idrott två timmar i morse och nu har jag hål fram till kl 12.40 så jag tänkte sätta mig ute i solen snart innan jag börjar röra mig tillbaka mot skolan!
Idag på idrotten hade vi någonting som hette någonting i stil med "Frizbee blabla".. kommer inte ihåg, vi var ute i edsbergs parken i alla fall och körde typ fotboll fast man skulle kasta frizbee (vet inte hur det stavas?), jag och rosanna sket i det och tog en promenad istället och satt och njöt av solen ett tag! Hur himla mysigt som helst..

Idag efter skolan ska jag möta upp antonia på sollentuna station, vi ska till stinsen och shoppa sommarkläder, jag åker ju till cypern om 10 dagar så måste handla lite shorts och kjolar! Sedan hittar man alltid massa annat smått och gott :)
Nu ska jag sätta mig ute i solen och njuta av värmen! Här kommer två bilder, en på mig med ljusare hår och en mörkare! Kommentera gärna vad ni tycker :)
image99 image100


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0