Sovmorgon!

Idag har vi ruddare Z-dag på förmiddagen vilket betyder sovmorgon! Så himla härligt, jag ska snart börja göra mig i ordning och åka i väg till skolan för att gå på tre lektioner. Idag är det italienska, samhälle och svenska som står på schemat.
Helgen har varit helt okej, jag har dock jobbat.. I fredags förkrökade jag hemma hos Hasse i Kista med lite grillning osv, riktigt mysigt! Efter det åkte jag och mötte Martin Falk och Jerry på Sollentuna station för att sedan åka vidare till Manne.. Vi var där under kvällen men jag drog hem när Manne och Falk drog på någon fest i Töjnan. Tur nog fick jag med mig Jerry som sällskap till Helenelund Station. Jag kom hem rätt tidigt, tror det var runt 1 eftersom jag började jobba klockan 10 på lördagen. I Lördags jobbade jag och sen köpte jag och Jerry öl på kiosken bredvid jobbet. I Helenelund Station mötte jag upp Rosanna, vi gick och handla sen drog vi hem till mig och lagade tacos. Enormt mysigt! När vi tröttnat på att vara hemma hos mig så drog vi vidare till Manne men först mötte vi Jerry och Niklas på Sollentuna. Vi var hos Manne ett tag och den kvällen kom jag inte heller hem så sent.
Igår jobbade jag bara och tog det lugnt :)

Nu måste jag göra mig i ordning, vi hörs senare!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Tack för en grymt mysig kväll vännen! :)

2008-04-28 @ 19:09:58
URL: http://rosanna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0