Godmorgon tisdag!

Jag sitter hemma hos Linn nu, helt själv.. känns lite sjukt. Jag kom hit igår runt halv 9 så står vi i köket och ska göra frukt smoothie och så frågar jag om hon ska på mentorstiden imorgon och hon säger "ja det är klart, ska inte du?" Då frågar jag henne "vadå, har inte du z dag på förmiddagen imorgon?"
Linn bryter ut i asgarv och jag undar vad fan det är, hon har nationella prov direkt på morgonen så hon är inte ledig och båda börjar asgarva, till slut kom vi på den smarta lösningen att jag stannar kvar och ger henne nyckeln i skolan sen :)
Så idag börjar jag inte förns kl 1, så jäkla skönt! Men jag längtar inte till den långa promenaden till skolan. Nu är det ju så att Linn bor ute på landet uppe på falkberget där absolut inga bussar går, så jag måste gå till skolan och det tar typ 20 minuter! wohoo *not*.

Dagens låt är Jesse McCartney - Just so you know. Den stämmer ganska bra in på allt jag känner och det som hänt just nu.. :)
Så här får ni någonting bra att lyssna på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0