Inflyttad hos antonia

Japp, nu är jag här igen och jag har flyttat hit känns det som! Mitt andra hem lixom. ;P
Idag vaknade vi tidigt för att jag skulle till tandläkaren och antonia följde med mig dit. Det gick bra, jag hade inga hål som vanligt men jag hade tandsten pga ståltrådarna jag har bakom tänderna efter min tandställning jag hade för nåra år sedan.. Jag och min tandläkare pratade om mina tänder och jag kanske ska få tandställning igen, om jag vill. och jag är inte säker på om jag vill ha det igen, men jag tror det. Jag bokade iaf tid hos tandregleringen den 4 april så ska dem kolla vad dem kan göra åt mitt överbett och om tandställningen inte kan göra något den här gången så är det bara operation som kan hjälpa. Och jag fick reda på att jag har 7 mm överbett, haha :)
Efter tandläkaren gick jag och antonia till sollentuna centrum för att köpa hårfärg till mig och jag hittade även min foundation, som håller på att utgå, på rea så jag köpte två st sådana också. Nu har jag precis sköljt ur hårfärgen så vi får se om det blev ngn skillnad!

Igår vaknade jag hos antonia, kl 3 hade antonia tandläkare så jag följde med henne dit i husby och efter det åkte vi till stinsen för att färga håret, mitt hår sa dem att dem inte kunde göra något åt typ men antonia blev iaf blond! Efter det drog vi in till stan och käkade på Mongolia, riktigt gott!
Runt 9 när vi var klara tog vi tåget till Ulriksdal för att träffa Niclas och sedan skulle Robban och hans kompisar komma från ekerö med bilen men dem var för sega och vi frös så jag och antonia drog till henne för att sova typ.. Vi satt uppe och tjattrade lite med hennes mamma och sedan gick vi och lade oss.

I söndags vaknade jag hemma och hade pratat med antonia om att hitta på något, så vi möttes i kista för att kolla hårfärg och lite sånt sen ringer Ludde och säger att han ska till en polare i Norrtälje för att kröka och undrar om vi vill hänga på. Efter många om och men så bestämde vi oss för att vara lite galna och dra till Norrtälje för att supa! Det blev stressigt, vi åkte först hem till antonia och hon fixade sig sen käkade vi middag här och skyndade oss till bussen för att åka hem till mig så fixade jag mig en snabbis. Sedan tog vi taxi från helenelund till Danderyd och sedan en buss från danderyd till Gustavslund. Bussfärden tog drygt en timme, kändes verkligen som om vi var ute på landet när vi satt där på bussen! Väl framme kom ludde och jonnie o hämtade oss med bilen sedan drog vi hem till jonnie och drack. Vi spelade lite guitar hero och sjöng sing star ett tag.. sedan chillade vi bara och lyssna på musik typ! Sista bussen gick 12 så vi tog den hem jag och antonia. Från danderyd sedan tog vi taxi hem till antonia och taxichauffören var ju helt knasig i bollen! Det verkade som om han hade druckit eller något, han satt och snackade om gamla vänner till honom som dött och ngn forskare som typ tagit kort på fåglar på vintern när dem spänner ut vingarna i boet. Och så låg han och vinglade mellan två filer på motorvägen hela vägen hem typ.. läskig snubbe!!

image59
är vi inte söta? :) två knasiga idioter!

Kommentarer
Postat av: Anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu? Isåfall tycker jag att du ska bli det nu. Gratisbio är en sajt som många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio biljetter och gratis present kort på affärer så som kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer. visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ? nu sitter jag med present kort för 700 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de? detta är helt gratis och man får såna otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig och ge något en chans har jag nu förstått :) här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=27211

Du får 75 välkomstpoäng om du använder länken ovan =). Ha det gott!

2008-02-26 @ 14:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0