jag vill ha fredag varje dag!

God dagens!
Idag har det varit en häktisk dag, stress från morgon till nu. Det började med att jag gick upp något sent, ca 30 min innan tåget gick som jag skulle ta till sollentuna. Så det var bara att kasta sig upp ur sängen, slänga på sig mjukiskläder lite smink, borsta tänderna och dra! men jag hann till doktorn i tid, väl där fick jag reda på att jag tydligen har en inflammation i näsan.. kul? njae.. drog till apoteket och hämtade ut min monster nässpray som jag ska använda nu varje morgon i tre månader! Och jag blev påmind ett antal gånger "spruta diagonalt, inte vertikalt" jaja, jag fattar.. vertikalt var det va? just det.. diagonalt!
När jag var klar på apoteket så kom jag ut från sollentuna centrum och ser min buss stå där, springa till bussen är aldrig roligt. I skolan var det väl helt okej, kursprov i italienska som jag tror gick helt okej, inte överdrivet bra men inte heller överdrivet dåligt.. måste göra bättre ifrån mig imorgon! har ju typ MVG i italienska ;) *stolt*
Efter skolan var jag i alla fall tvungen att stressa till ungdomsmottagningen i husby, som jag nästan hade glömt bort att jag skulle till.. Kom dit i tid i alla fall och fick recept på nya p-piller.. så jag hoppas jag mår bättre nu här framöver :)

Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt och plugga lite grann.
Nu orkar jag inte med det här längre!

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0