The grass is greener on my side of the road

Godkväll!


Nu har jag precis käkat upp min tallrik med spaghetti carbonara, mumsigt! Denna torsdag har nog varit den segaste dagen jag någonsin varit med om. Jag & antonia kom hem till henne runt kl 9-10 imorse och det första jag gjorde var att gå och lägga mig i sängen och jag sov fram till klockan 3 typ. Det enda vi två latmaskar har gjort idag är att gå till ica fram och tillbaka för att handla glass och bröd till middagen. haha!
Kvällen igår var helt okej, det började med att vi träffade robban och hans två kompisar och gled runt lite i bilen. det var rätt galet, förstår inte hur människan kunde få körkort! :S Vi åkte förbi edsbergs parken en stund och sen åkte vi förbi elin och jag hälsade på en snabbis och passade på att låna toaletten.
Inte så mkt mer med det, sen skjutsade dem hem oss till antonia. Vi bestämde oss då för att gå upp o kolla på någon film typ, och det blev "Hur man gör en pudel" eller vafan den hette men som vi iaf döpte om till "hur man gör en Anders" haha! (internt).
Runt klockan 2 tror jag den var skickade jag sms med Rille och antonia med Ludde och det slutade med att vi tog en taxi till Solna hem till rille för att kröka lite.. pengarna räckte precis till taxin! så jävla smidigt ;O vi kommer iaf dit och börjar dricka lite och det slutar med att jag somnar vid typ 7. Runt 8 halv 9 väcker rille mig för att han var tvungen att dra till jobbet så det var bara att gå upp och möta antonia som dragit till ludde någon gång under natten.. Rätt slitet idag faktiskt! haha..

Igår på dagen solade vi som sagt solarium, det tog inte så himla mycket och det gjorde mig lite besviken.. måste sola snart igen! Efter vi solat drog vi till donken och käkade där vid fridhemsplan, satt och snacka lite osv. På väg tillbaka till solariet för att sola ännu en gång så kom jag och tänka på min kära mormor och morfar som bor i närheten, odenplan. Jag ringde morfar och han var hemma medans mormor var nere och shoppade på stan. jag och antonia bestämmer oss för att gå dit och hälsa på, för det är inte ofta pensionärerna är i stan. De är alltid på resande fot någonstans i världen. Morfar träffade jag bara en snabbis för han skulle på möte men jag, antonia och mormor tog en fika med bröd, te och sockerkaka. Det var riktigt mysigt! Vi satt och snackade och tiden bara flöt iväg, till slut kollade jag på klockan och konstaterade att vi suttit och fikat i 2 timmar.. haha! Vi bestämde oss för att röra oss hemåt och fixa oss inför kvällen.

Mycket mer än så har inte hänt dem senaste dagarna! och nu orkar jag inte skriva mer,
puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0