Träningsnarkoman

Hej på er, måste meddela er att jag kommit på skönaste känslan i livet; efter ett träningspass! ni bara MÅSTE hålla med, man har kört fullt ut ett helt träningspass och kommer hem, proppar i sig lite mat för att sedan hoppa in i duschen och sen bara slappa (denna dag blir det istället plugg) men fy fan vad härligt det känns!
Det känns verkligen som om man gjort någon nytta på något sätt :)

sen håller det på att hända en stor grej i mitt liv! Jag håller på att sluta röka utan att jag själv märker det :O så himla skönt! I lördags (notera dagen!!) rökte jag endast 2 cigaretter! TVÅ stycken på en LÖRDAG?! häärligt! I söndags rökte jag också endast två, och idag har jag bara rökt EN enda fjuttig cigarett! kan ni förstå vilken skön känsla? :) utan att ens lixom tänkt på det ;D
Däremot har jag väldigt mkt i skolan just nu, i morse gjorde jag ett prov i natur.. får se hur det gick? :S hoppas att det gick bra, det känns helt okej iaf. :) pluggade som ett svin i söndags och lite i lördags.. herre gud vad händer med mig? jag håller på att förändras helt, EMMA har tagit upp en skolbok på en LÖRDAG! ibland överraskar jag verkligen mig själv :) I alla fall så på onsdag har jag nationella prov i matte, ööh? Ig? nae, ska klara det :)
På torsdag har jag prov i samhälle och en svenska uppgift som ska redovisas, jag ska skriva om hip hopen i framtiden? hahaha sjukaste jävla ämnet man kan få att skriva om! men det är väl bara hitta på, finns ju inget rätt eller fel? :)

Nu ska jag sätta mig med matten, det är den jag prioriterar just nu!
Peace 'n' Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0