Bakis

Hej hopp pilli snopp!
Nu är jag hemma, kom precis hem. Idag är jag ju som sagt ledig och det var meningen att jag skulle käka lunch med antonia kl 11 men så skickar hon sms precis när jag åker från karlberg och ska gå av i solna, att hon är hemma och försovit sig. Det var en jävla tur att hon skickade det precis då och inte någon minut senare för då hade jag gått av i solna, haha. Men jag ska möta henne i helenelund snart, så ska vi åka och käka.

Igår var en rätt galen kväll, haha. Jag och Leijon kom hem, gick till Ica och handlade groggvirke och sedan kom Khassi (om det var så han hette?) med spriten och en stund efter kom Axel och Johan som förövrigt var två as sköna snubbar! Vi började dricka och lyssna på musik och runt 11 kom Linn, jag och axel tog bilen och hämtade henne vid bussen. 
Lite senare inpå kvällen när spriten började sätta sina spår så drog vi först fram dansmattan och sedan sing star. Johan var duktig på sing star och jag är stolt över att jag vann över honom två gånger! Men på dansmattan så är det jag som äger ;)
Tiden gick och klockan 12 var den 80% spriten slut så Khassi och en kille vid namn Charlie kom med jägermeister och lite martini. Vid klockan 2 deckade jag i soffan och klockan 4 så vaknade jag av att Linn och Leijon gör ett jävla liv utav sig. Jag började vakna till så jag gick och tvättade bort sminket sen bäddade vi ut soffan och la oss och snackade lite och somnade sedan runt 5. Vet inte när killarna gick, men men..


Senare idag efter att jag käkat med Antonia ska jag åka till Väsby och hämta ut mitt legg och sedan till mitt möte som är i kista klockan 15. Ikväll kanske jag ska ut och käka middag på Stureplan med tjejerna från skolan för att fira Hilda eftersom hon fyllde 17 i lördags. Får se hur jag mår och hur trött jag är.. :)


En annan rolig grej som hände igår var att när jag, linn och leijon satt i kungshallen och käkade så såg leijon någon kille som hon kände som satt och käkade själv så hon gick fram och hälsade och satte sig och pratade med honom och så fick hon något sms på mobilen eller något så jag ska gå och lämna den till henne och när jag kommer fram frågar den här killen Leijon;

"Är det här din lillasyster eller?"

haha, komiskt eftersom vi har sagt att jag är som hennes lillasyster och hon är som min storasyster..


Bilder från i helgen kommer lite senare idag! Ciao

Kommentarer
Postat av: Självaste Pesan

Vill du vinna valfritt smycke från Kyss Johanna,
till ett värde av 500:-?

2008-01-21 @ 11:34:25
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0