Dagen

halloj! jag kom nyss hem, har haft en ganska trevlig dag idag faktiskt :)
Dagen började med att antonia kom hit ett tag efter att jag vaknat, jag gjorde mig i ordning och följde med henne till tandläkaren. Bara det var ganska intressant, jag såg för första gången en borr och hur man borrar hål! Själv har jag aldrig haft något hål i mina tänder så det var en helt ny upplevelse för mig. Efter det drog jag hem till K och vi tog det lugnt ett tag, kollade på tv o.s.v.
Runt 5-6 åkte vi till Jakobsbergs bowling hall och käkade först, då var det jag, krille och jimmy. Runt 7 kom alex, micke och sanna och vi bowlade i två timmar. Jag får väl säga att jag hade flyt i början men mot slutet gick det väldigt segt och dåligt för min del, en timme hade räckt för min del haha.
men vi hade det trevligt och skrattade och hade roligt!

Nu ska jag göra något att käka, jag har börjat äta jätte mycket!
ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0