En låt..

Jag önskar att man bara kan skita i vad hjärtat säger och bara lyssna på huvudet, det verkar ju komiskt nog ändå klokast? men det verkar inte vara så lätt.. det kanske inte är meningen att det ska vara så lätt..
Men jag är trött på att vara dina smutsiga kalsonger som du kan plocka upp ur lådan, använda och sedan slänga dem i ett hörn och så får dem ligga där tills du tar fram dem igen när du inte har några andra rena. Du kanske bara tar upp dem och kollar lite på dem, vänder och vrider. men slänger tillbaka dem sen, för att du inte orkar ha dem just nu. Och det är precis så jag känner mig just nu, som dina smutsiga kalsonger..


Kommentarer
Postat av: Niclas

Det låter jobbigt :( faan skit i snubben om han är så taskig!

lyssna på huvudet dit!

2008-01-17 @ 20:45:32
Postat av: Antonia

Strunta i han stumpan.

Om du känner dig som hans smutsiga kalsonger så ska du nog antingen tvinga han att tvätta dig å använda dig dagligen.
eller slänga dig så du blir fri, å bli som ny med nån ny att taffsa på mellan benen..

dt lätt kankse inte så snällt men det va menat så hihi
men gumman du vet att du e min bästa vän å den bästa tjej jag känner..

många kramar från mig:)

2008-01-17 @ 22:02:27
URL: http://t0naa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0