En morgon.

Nu sitter jag här med mjukis, eftersom jag har idrott i två timmar som första lektion, och tänkte skriva ett snabbt inlägg.. Igår kom jag hem vid tio så jag orkade inte skriva någonting, tänkte gå o lägga mig tidigt. Och gick o la mig tidigt gjorde jag men jag somnade inte så tidigt eftersom jag först hade ett långt prat med Krille och sedan pratade jag med Micke.
Igår blev det tyvärr ingen träning, Antonia bangade ur! haha, så jag drog till Kista och käkade tacos från Spanjoren, medans Micke satt och kollade på! Sedan tog vi en promenad förbi Krille, hämtade mitt halsband som jag glömde där förra helgen. Efter det tog jag och Micke en långpromenad i Kista och bara snackade om allt.

Ikväll är det ingen middag, utan fest! det blev ändrade planer eftersom det till sist blev så många som skulle komma på middagen så dem ändrade det och hoppade över allt ätande. Idag slutar jag 14:50 så jag hinner hem och tvätta lite kläder o.s.v. innan jag och Linn rör oss mot Solna :)

Skriver senare om jag får tid nu har jag brottom!
pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0