God morgon Måndag!

Jag har länge funderat på att skaffa min egen lilla blogg, och idag tog jag saken i mina händer och skaffade en! Just nu sitter jag hemma, har precis sminkat mig och väntar på att Antonia ska komma hit. Jag skippade min första lektion idag som var Natur, var så himla trött i morse! Efter Naturen hade vi ändå hål i två timmar så jag tyckte väl att det inte spelade så stor roll. Nu sitter jag i alla fall här, utvilad och ska med Antonia till tandläkaren eftersom hon har tandläkarskräck efter det vet jag inte om jag ska tillbaka till skolan eller om jag och hon hittar på någonting.

Min helg har varit helt okej, i fredags var jag, krille, jimmy och alex ute och glassade med bilen. Vi åkte till Lidingö för att träffa Leijon, efter det åkte vi till Solna för att träffa Ruben och sedan till Akalla för att träffa Antonia en snabbis. Sedan åkte vi hem och jag slaggade hos krille. I Lördags förkrökade vi här hos mig och då var det jag, krille, jimmy, micke, alex, ruben och linn. Vid 11 tiden åkte alex och lämnade micke i kista och skjutsade sedan oss andra till väsby där vi skulle på någon "fest". Men tyvärr visade det sig att vi var en för mycket så jimmy offrade sig och låg i bakluckan hela vägen till väsby! haha, starkt jobbat jimmy!
Jag måste bara berätta en skum grej som vi garvade som fan åt dagen efter, jag jimmy och krille var på väg hem och gick i kista (skulle sova hos krille), klockan halv 3 eller vad hon var. Och när vi går på vägen ser vi en man längre bort som står och tvättar sin bil med en högtryckstvätt och vi börjar ju undra vad fan det är för skumt han har för sig, vilken normal människa tvättar sin bil klockan halv 3 på natten? haha, krille började driva med honom och frågade om det gick bra med tvättandet och mannen började snacka om damm i garaget och att det inte var kallt ute. Skum snubbe...

Idag ska i alla fall jag och antonia träna på friskis klockan 19:00 och efter det måste jag hem och plugga matte, har prov imorgon men jag är ganska körd på det provet om man säger så. vet inte ens om det är någon vits att plugga, fattar ju ändå ingenting.
Nu ska jag byta jeans innan antonia kommer och sen ska vi dra! Ha en fortsatt trevlig måndag!


Kommentarer
Postat av: Karina

Välkommen till bloggvärlden :) Väldigt beroendeframkallande att sitta här måste jag säga. Farligt, farligt :) Jag har också prov/tenta imorn fast i fysik. Lycka till på matteprovet!

2008-01-14 @ 12:47:47
URL: http://fager.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0