Godkväll!

Hej på er.
Nu sitter jag här igen och har precis kommit hem från ett danspass, det var rätt tråkigt eftersom jag dansat tidigare så var det där väldigt lätt och inte alls så träningsrik för min del. Rätt onödig träning (om det nu finns något sådant?).
Jag håller på att värma en portion kyckling paj i micron som jag ska äta upp och efter det måste jag nog plugga den där tråkiga matten som jag har prov på imorgon. *suck*. Efter det ska jag nog bara duscha och hoppa i säng och kolla på något bra program som går på tv.

Har ingenting mer att säga så jag visar lite bilder hemifrån mig i helgen :)

  

Lägger upp planeringen för veckan alldeles snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0