Leeeedig!

Morsning korsning! nu är jag utvilad! wohooo
Antonia ringde nyss och väckte mig, jag ska med henne till tandläkaren idag om typ två timmar så hon kommer nog hit snart. måste hoppa in i duschen.. haha

Igår var en mysig kväll, jag var ute på långpromenad med arman. vi bara gick i typ en timme, sen fick vi för oss att vi skulle röka vattenpipa så han gick hem för att fixa massa saker och jag gick också hem. Runt elva möttes vi vid en lekplats och rökte vattenpipa och kolla på stjärnorna. Efter ett tag blev båda sugna på öl, så vi drog och köpte nåra stycken och sen gick vi hem till honom och körde ölspelet ett tag. runt 2 bestämde jag mig för att det var dags att dra hem, så det gjorde jag.. eller, jag cyklade hem. det tog lite längre tid än vad jag hade förväntat mig, men jag cyklade fel ett antal ggr haha!

Nu måste jag göra mig i ordning, antonia kommer nog hit snart!
puss på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0