Lunchrast

Jahapp då var det Torsdag igen då.. fan va segt det var i morse att komma upp men det är tur att man har morsan som väcker en när man bara stänger av väckarklockan.. Har försovit mig två ggr den här veckan så jag måste verkligen skärpa mig.
Idag blev det pannkakor i skolan och eftersom jag inte käkade särskilt mycket idag tog jag igen det nu på lunchen, 9 pannkakor blev det! måste nästan vara rekord för min del...
Nu står jag här vid datan på min lunchrast med simon jerez som ska hålla på o jävlas och ragga på Leijon. haha! Bara så alla vet så är han en dum chilienare och går andra året på Rudbeck i Sollentuna, med mig. Typ. Vi läser faktiskt italienska tillsammans. :D haha
Idag hade jag tänkt att göra min natur uppgift som ska vara klar imorgon, det är typ 19 frågor om energi och växthuseffekten eller något och klockan 19 har jag kick boxning med Antonia i 1½ timme, bra träning för kroppen och själen. Får ut en jävla massa aggressioner.

Nu tycker Simon Jerez att jag ska skynda på lite, typ. men bara så alla vet så heter han Jerez @ playahead.com så mobba han lite grann så är ni snälla :)
goodbye!

Kommentarer
Postat av: simon

ÅÅÅ BULLAR !!!

2008-01-17 @ 12:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0