Måndag

Hej på er!
Idag har då varit en slapp dag, vi hade ingen Natur i morse eftersom vi hade komp-tid från utflyckten i onsdags, så jag började inte förens vid 12:40. så jäkla skönt! Jag var verkligen utvilad när jag vaknade imorse vid kl 11.
Men ändå så orkade jag inte denna skoldag, jag skippade svenskan som var sista lektionen, hade ingen lust. Jag var för hungrig. Men jag måste verkligen ta mig i kragen och börja sköta skolan.. har verkligen skippat för mycket nu, börjar hamna efter..

Kom hem för någon timme sedan och gjorde mat på dirri. Fahjitas från igår blev det! (hur det nu stavas?). Fast det blev en Emma-måltid. Jag var så jäkla hungrig så jag bara vräkte på allt möjligt. I denna fahjita blev det då kyckling och paprika som mamma stekt i någon sås, sallad, ost, keso (?), gräddfil, salsa sås och skivad avocado eftersom guacamolen tog slut igår.. Det blev faktiskt jäkligt gott! Så nu är jag mätt och belåten och ska snart på träningen som börjar 17:30. Idag blir det Step, det var länge sen så det ska bli kul!

Ikväll blir det nog bara till att ta det lugnt.. och btw jag har inte rökt något idag :) nu ska jag börja om på allvar, mitt nyårslöfte var ju för dem som inte visste det att börja träna och sluta röka.
Halva har jag hållt i alla fall! Andra halvan lyckas jag förhoppningsvis med under året någongång.. Och på fredag så fyller jag år för alla er som inte visste det! så gratta mig då!
nu ska jag kila och byta om, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0