Mitt på dagen, typ.

Hej hopp gummi snopp.
Har precis kommit hem från skolan med ett övervägande om att skippa sista lektionen då det är det där förbannade matte provet, känns skönt att komma hem lite tidigare.
Just nu håller jag på att koka pasta i köket som jag ska äta upp med någon slags rucola-pesto, får väl se hur det blir. Dagens planering blir att åka till solna och träffa antonia, niclas och ludde. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på än, men det visar sig väl.
Idag träffade jag Philip också som har varit i Thailand och det mesta vi pratade om på lektionerna var festen jag, han och antonia ska ha snart. Han hade tydligen köpt kareoke grej i Thailand som vi ska fixa mickar till och ställa upp på en scen och han skulle höra med sin morbror eller farbror, whatever, som äger en catering firma. Hoppas detta blir av nu!

Hinner inte skriva så mycket mer nu. Jag ska äta, hoppa in i duschen och sedan som sagt till Solna!
puss hej

Kommentarer
Postat av: Niclas

så det var det här du gjorde ;)

det var därför det tog sån tid för dig att hoppa in i dushen :P

2008-01-15 @ 22:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0