onsdagsmys hos linn!

Tjenna hej.
har precis gjort mig klar för att åka till käraste linn :) jag ska möta henne på sollentuna om 40 minuter och ska ta tåget som går om 30.. tänkte att jag hinner med ett kort inlägg innan jag drar..

Vi ska då hem till henne och kolla på film och tjocka oss, eller jag ska tjocka mig haha! sover över där och går dirri till skolan imorgon så skriver nog inget mer ikväll..
Imorgon ska jag till tandläkaren, ska bli spännande och se om jag har några hål. Har ju som sagt aldrig haft något hål och hoppas väl på det denna gång också. Men däremot får jag inte glömma att ta upp att jag gnisslar tänder på nätterna, K håller på o bli galen varje gång vi sover så det är väl lika bra att jag gör något åt det. Annars kanske han inte vill sova med mig längre och det vore ju inge bra!

Nu ska jag kila iväg och fixa lite grejer :)
ha en trevlig kväll!
puss och knull

Kommentarer
Postat av: Antonia

joo haha han e inte den enda som blir galen på det haha

2008-01-30 @ 20:45:25
URL: http://t0naa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0