Seg och lat

Hej allihopa,
nu har jag tagit mig orken att göra om lite här :) tycker det blev rätt lyckat ändå! All information har jag tagit från http://designadinblogg.se. Där finns många roliga tips och beskrivningar hur man ska göra! Toppen bra sida :)

Idag har varit en lat dag, men en bra dag! Jag känner mig glad och frisk. Idag hade jag bara två lektioner i skolan så det var rätt skönt.. Efter skolan åkte jag till Kista för att gå på mitt möte, där bokade jag också två nya tider till två andra. En är på torsdag och den andra är på måndag. Men när jag satt i Sollentuna och väntade på bussen så blir jag så himla förbannad, jag hade planerat att plugga som ett svin idag. Men självklart, jag har ju tagit fel block ifrån skåpet så jag "slipper" plugga idag, får skjuta upp det tills imorgon istället. Men fan så förbannad jag blir, när jag väl bestämt mig för att plugga då glömmer man alla viktiga papper i skolan. Har nämligen massa saker som ska vara inlämnade tills på fredag..
Efter mötet åkte jag i alla fall hem och nu sitter jag här, ska nog ut och ta en promenad snart eller något. Idag har jag inte rökt någonting heller! Tycker jag är ganska duktig..

Jag har inte tagit mig orken att ringa efter någon lokal idag heller, får kolla det nu eller imorgon.. Nu orkar jag inte skriva mer! kanske skriver något sedan. puss & kram, skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0