Söndags-tråk

Hej på er. tyvärr har det inte blivit så mycket bloggande den här helgen, jag höll på att skriva ett inlägg i fredags faktiskt eftersom jag var ledig men så la internet ner och funkade inte resten av dagen.. men i'm back!

Helgen har varit helt okej, i fredags var jag på fest i sollentuna. Kvällen började med att jag och arman förkrökade hemma hos honom med lite ölspel o.s.v. sen kom linn förbi och vi förkrökade lite mer innan vi drog till festen som var några portar bort på malmvägen. Kvällen blev rätt lyckad med massa dans! Runt 1 drog jag till K och sov över där. Lördagen var rätt slapp, vi satt bara hemma hos K och kollade på film hela kvällen. Orkade inte göra så mycket annat. Och nu kom jag nyss hem, jag tänkte ta en promenad med antonia om ett tag men först måste jag äta något..

jag misstänker att jag lider av minnesförlust, jag har verkligen svårt att komma ihåg saker. det känns som om jag var full hela dagen igår, pratade med antonia när jag var på väg hem och hon sa att vi hade bestämt att vara med varandra igår egentligen och jag hade helt glömt bort att vi egentligen hade planerat att gå på fest i solna igår.. helt sjukt. Igår kom jag ihåg det och funderade på att dra dit, men idag var det som bortblåst när jag tänkte tillbaka på vad fan jag tänkt göra igår.. skrämmande.
Imorgon har jag i alla fall sovmorgon och börjar 12.40, skönt!! vi har kompensation för studiebesöket vi var på i onsdags (men som jag inte gick på) så vi har ingen första lektion.
Nu ska jag fixa någonting att äta sen ska jag ut och gå en promenad och snacka skit med antonia!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Antonia

Haha din lilla senilla kärring:D

2008-01-28 @ 09:42:33
URL: http://t0naa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0