Stressig dag

Hej på er alla!
Jag kom hem för ca 15 min sen och nu har jag precis käkat upp min pasta tallrik. Jag fattar inte hur pasta kan vara så jäkla gott!? Skulle troligtvis kunna leva på pasta alltså, jummie!
Min dag idag har varit stressig från det att jag vaknade tills jag kom hem, vilket var alldeles nyss. Dagen började med att jag egentligen hade sovmorgon, men som blev en längre sovmorgon eftersom jag försov mig och vaknade runt 11, vilket iofs var jävligt skönt! Men jag missade min Natur-lektion och kom istället till skolan när vi hade Italienska. Italienskan slutade 13.20 och då drog jag till mitt möte som jag hade uppbokat kl 14:00, så jag stressade iväg till kista men kom ditt precis i tid. Mötet var skönt och lugnande.
Efter mötet vilket var runt kl 15 så drog jag hem, missade bussen precis såklart så jag fick sitta och vänta i 15 minuter men som tur var så hade jag antonia i telefonen så det gick ganska snabbt. När jag kom till Helenelund bestämde jag mig för att gå upp till Ica och köpa lite nödvändiga saker eftersom mamma inte skulle komma hem förens kl 17 och jag var rätt hungrig och hade brottom iväg till jobbet. När jag kom hem satte jag på pasta vattnet och fixade mig lite sen käkade jag och stressade sedan iväg till tåget, som jag i vilket fall som helst missade. Satt och väntade på tåget i 10 min, väl inne i stan fick jag stressa vidare bland bilar och folk och kom ca 5-10 min försent till jobbet som ligger på Kungsgatan. När jag slutat, vilket var kl 20.45 så fixade jag med alla papper och stressade iväg till pendeltåget som skulle gå 21.05, och jag hann precis!

Väl på tåget började jag tänka på vad jag hade käkat när jag pratade med Linn i telefonen och kom underfund med att jag bara käkat en ynka pasta tallrik, vilket jag nu gjort till två. Eftersom jag missade lunchen i skolan och hann inte äta någon innan jag gick hemifrån så käkade jag inte förrens innan jag drog till jobbet och det var typ kl 4.. men men sånt är livet.
Rökningen höll inte idag heller, jag får börja om nästa vecka och ta igen allt.. Måste verkligen skärpa mig!

Nu orkar jag inte med det här längre, ciao!

Kommentarer
Postat av: Niclas

Det låter som en jobbig dag !
Jag skulle få über damp på en sådan dag !

:D

2008-01-16 @ 22:52:00
Postat av: Emma

haha ääh jag är en tålig kvinna ;D är van vid värre dagar

2008-01-16 @ 23:03:05
URL: http://yxpaket.blogg.se
Postat av: Antonia

Emma din fuskis.. å du klaga när jag rökte haha

2008-01-17 @ 08:53:14
URL: http://t0naa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0