Stressinlägg!

Jag smiter in ett inlägg här eftersom jag inte komma kunna få någon annan chans idag. Just nu håller jag på och göra mig i ordning hemma, ska till min chef och käka middag med arbetskollegor. Det ska bli kul, inte umgåtts med dem på ett tag! Efter middagen ska jag troligtvis ut till Lidingö hem till Leijons lilla studentlägenhet och dricka lite alkohol, vet inte exakt vad vi ska göra där. men vi har ju inte setts på ett tag så det ska bli kul! Sover antagligen över där eftersom hon bor långt åt helvette..

Igår var det en helt okej kväll, var i Solna hos Fredrik med Linn och Antonia. Klockan typ 1 kom Krille, Ruben och Jimmy och hämtade mig sen drog vi till tunnelbanan och åkte till Kista, jag sov hos Krille. När vi vaknade i morse så drog vi till Micke och kollade på en film.. mycket mer har jag inte gjort idag!

Nu måste jag rusa till pendeln! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0