Uppdatering

Hejhopp gummisnopp!
jag är så jääävla körd tralalalalaaa, jag kom till matte lektionen idag som var våran sista lektion för dagen och då kommer min förbannade mattelärare fram till mig och säger att jag ska göra omprov eftersom jag inte var på provtiden i tisdags och jag protesterar såklart, eftersom jag inte pluggat ett skit till det där jävla provet men så fick jag gå bort till stödmatten som ligger borta i teknik korridoren och sitta där med christian och ruttna ett tag för jag kunde ju inte ett skit. Jag fick i alla fall sluta tidigare :) men IG kommer jag garanterat att få! men OM, bara OM, jag får G så är jag nog den grymmaste människan i världen!!
Och på italienskan idag efter lunchen fick jag reda på att vi har ett förhör imorgon, så jag har ännu en grej att plugga ikväll innan träningen. Vi ska kunna 6 olika -IRE verb som vi, tydligen, har gått igenom (?). Jag vet inte om det bara är jag som inte hänger med på lektionerna nu för tiden eller om jag bara är hörselskadad?

Men imorgon är det ju fredag! wohoo! Och jag har blivit bjuden på middag hem till Fredrik, en gammal killkompis som jag jobbade med i somras. Jag tror jag åker hem till honom och äter god mat och dricker gott med Linn som sällskap :) På Lördag har jag ingenting bestämt än, men det kommer det med ;)

Nu ska jag fixa något att äta, sen ska jag plugga!
tjollahoppsan hejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0