Veckoplanering v.3

Här kommer min veckoplanering för vecka 3.

  • Måndag: Plugga matte, danspass 19:00
  • Tisdag: Ringa angående att hyra lokal, träffa antonia, niclas och ludde.
  • Onsdag: Möte 14:00, jobba på Svensk Säkerhetstjänst.
  • Torsdag: Kick boxning, 75 min kl. 19:00, ring Tony från jobbet på Telekiosken.
  • Fredag: Ingenting bestämt.
  • Lördag: Öppet hus 10:20-11:10, Antonia fyller 17!
  • Söndag: Jobba på Svensk Säkerhetstjänst


  • Jag behöver lite tips och råd så snabbt som möjligt på lokaler i norrort som går att hyra och ej kostar en förmögenhet!
    Godnatt och sov gott!


    Kommentarer
    Postat av: Antonia

    Haha jag gillar lördagen määäst:D

    god natt på dig me puss

    2008-01-14 @ 21:53:05
    URL: http://t0naa.blogg.se
    Postat av: Anonym

    VAd gör man på svensk säkerhetstjänst :p? Låter som om du är james bond eller något :p

    2008-01-16 @ 17:51:20
    Postat av: Emma

    Svensk Säkerhetstjänst står för dem där polisnyckelbrickorna som en del väljer att ha på sina nycklar. Jag ringer ifrån samma företag som dem men jag säljer spärrtjänst.

    2008-01-16 @ 22:05:08
    URL: http://yxpaket.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0