Helgen

Hej hej hallå! Härligt väder det är ute va? ;D vaknade runt 11 och gick direkt ut och satte mig i solen, as nice! Idag jobbar jag igen, det är sista dagen det är nattöppet så passa på nu! 50% på alla cyklar ;) haha

I helgen hände det iaf mkt roliga saker;
Fredags: Jobb 11-24 och lite krök efter jobbet, trevligt :)
Lördags: Var hemma hos elin till klockan 6 och jag, elin, stenswed, martin och chrippe grillade sedan var det fest där. Det var riktigt kul och det hände lite roliga smågrejer. Runt klockan 1 kom mina arbetskamrater och dem satt och körde frågesport (?) från en atlasbok. satt uppe med dem till klockan 4-5 på morgonen sen somnade jag nere på soffan. Så full som jag var den kvällen har jag inte varit på länge, illa illa! Jag var fortfarande full på morgonen när jag vakna, eller rättare sagt när mange ringde och väckte mig två ggr. Ena gången var klockan 8 på morgonen och andra var klockan halv 10, båda gångerna ville han att jag skulle gå ner och väcka sunken så han kunde svara när mange ringde till hans mobil. Haha andra gången han ringde hade jag väldiga problem med att ställa mig upp, vinglade fram och tillbaka och höll på att vurpa.
Söndag: Jobbade 18-24 men var nog inne på jobbet tidigare.. Efter jobbet tog jag och alex bilen hem till elin igen där det var några tjejer som krökade, de drog när vi kom. Vi var där vid 1 och jag käkade tacos sen badade vi. Var i säng runt klockan 2-3.
Måndag: Hjälper elin att städa hemma och sen drog hon till värmland. Jag åker hem, käkar och gör mig i ordning sen är jag inne på jobbet runt klockan 4 och tar taxi hem runt halv 1.

Nu ska jag fixa mina naglar sen ska jag ut i solen igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0