Jävla server

Hej hej!
Idag har det varit så jävla härligt väder ju! Låg ute i några timmar idag innan jag rörde mig ner mot Kista för en shoppingrunda, efteråt träffade jag micke och mattias. Vi gick hem till micke och micke tillagade lite mat som förövrigt smakade underbart! De började shota lite jäger och till slut var mattias typ dyngrak? De skulle på krogen ikväll och jag kom precis hem därifrån.
Snart kommer Linn hit och vi ska umgås lite och sen ska jag röra mig mot mickan i rotebro och umgås lite med vännen :D Vet inte om jag sover kvar eller om jag tar sista bussen hem, det visar sig :) Imorgon jobbar jag iaf mellan 10-16 och därefter är jag bjuden hem till Marco på grillkväll i Seglartorp tror jag det hette? Det är en bit bort men vafan, länge sen man träffade honom :)

Igår kväll var jag hemma hos hasse och satt på hans baksida, vi hade det mysigt och det vart rätt sent. Men till en början var det bara jag, linn, hasse och john men efter några samtal till oskar så övertalade jag honom att komma och han tog med sig prada. Jacob kom även han med Saman så vi vart några stycken till slut. Runt klockan 12-1 tog vi taxi till donken i akalla, körde drive thru och sedan tillbaka.. haha? om man är hungrig så är man! Klockan 2 iaf så bestämde jag mig för att röra mig hemåt och det blev till att john fick skjutsa mig på hans postcykel och jag var väl hemma runt halv 3-3. Trött som satan!



Nu ska jag sminka mig och göra mig i ordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0