Schletet

Tjaaabba! Nu har jag kommit hem från jobbet och t.o.m. käkat :) Idag har jag jobbat hela dan och det har gått riktigt segt faktiskt.. Vaknade i morse kl 9 helt slut efter att ha kommit hem runt halv 4 på natten. Inte många timmars sömn nu heller, suck!
Ikväll vet jag inte exakt vad jag ska göra än, jag, linn och maria kaske ska till simon jerez i märsta eller så stannar jag bara hemma och lägger mig tidigt. Har inte bestämt mig än.. Kanske till väsby eller kanske till micke, eller kanske fredrik? Äh.. vet inte! haha
Imorgon jobbar jag iaf från 10-16, tråååk! Mycket att göra nu på jobbet också, fick en leverans på 16 pallar. Massa massa!

Nu ska jag nog duscha, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0