Tusen tankar, en dröm

Godmorgon folket! Idag vaknade jag av att mattias ringer mig och frågar om jag vill följa med ut med båten, tyvärr går det inte för jag måste packa o.s.v.
För tillfället håller jag på att övertyga mamma om att åka till landet imorgon bitti istället för att carro har fest ikväll som jag jättegärna vill gå på! Men vi får se hur det blir.
Igår iaf så åkte jag, carro och linn hem till chrippa och alex och blev bjudna på mat sen var vi kvar där ett tag och pimplade lite vin. Efter ett tag bestämmer vi oss för att ta bilen till niklas och där drack vi lite anderssons öl och skumpa. Därefter när vi tröttnat på att vara där så åker vi hem till Micke Dahl i tegelhagen, där var Morgan, Patrik och Dennis. Sjukt kul att träffa dem killarna igen! Inte sett dem på evigheter :)
Linn, chrippa, carro och niklas drog någongång och jag och alex var kvar ett tag till. Vi börjar iaf röra oss hemåt runt halv 3 och jag somnade väl runt halv 4..
Idag vaknade jag med halsont antagligen från tequilan igår, usch och blä! Svider som satan.

Nu ska jag iväg och fortsätta övertala mamma, vilket jag tror inte kommer funka. :/
puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0