en dag kvar!

Hej på er! :) Nu har jag precis kommit hem från Kista, har varit med krille och micke.
Dagen började med en historia lektion som bara var ca 20 min, efter det tömde jag skåpet och lämnade tillbaka böcker.. Efter det drog jag och rosanna hem till mig, fixade lite käk och sen åkte vi och handlade ingredientser.. Som jag sagt tidigare så hade vi tänkt baka snickers åt våran mentor till skolavslutningen, vilket vi också gjorde men vi bakade även en egen plåt åt oss själva! :) När vi var klara och jag hade duschat osv så drog vi ner till Kista och till La Piazza där micke och krille satt.. Krille försökte som en handikappad käka, haha stackars liten..
Därefter så mötte vi även alex och det köpte en present åt jimmy som tar studenten imorgon, det blev en clone-a-willy och två ''stressbollar'' som ska föreställa tuttar. haha! Efter det så följde vi rosanna till bussen och hon åkte hem medan jag, micke och krille gick på en liten promenad i kista och satte oss i solen på kvarbackaskolans skolgård.. Myspys

Nu håller jag på att koka spagetti till middag, är sjukt hungrig! Imorgon har vi endast en lektion, vilket är idrott och då ska vi ha picknick och spela kubb i edsbergs parken. ska bli mysigt.

Nu ska jag iväg till centrum och hämta ut mina skor jag beställt från www.brandos.se
Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0