En mysig torsdags kväll med mycket skratt

Ja.. väldigt mycket skratt blev det! Dagen gick rätt segt, jag var bara hemma och segade och jag lyckades även städa lite grann med dammsugaren :)
Runt klockan halv 9 var jag hemma hos elin och vi höll på med en rolig grej som hon hade köpt i USA, därefter fixade vi ihop lite tacos som bestod av köttfärs, sallad, gurka, gräddfil, bröd och potatissallad. haha homemade tacos eller vad?
Runt klockan 10 mötte vid söta eddie från min klass, han och elin jobbar nämligen på samma jobb vilket är Burger King i Stinsen. Vi trängdes oss på elins moppe alla tre och åkte hem till eddie som bor i gamla viby, as fint! När vi kommer hem till honom sätter vi på musik och han hoppar in i duschen därefter visar han hur nördig han är på GH, helt sinnessjukt!
Till slut orkade vi inte sitta inne längre så vi gick ut på en promenad och hamnade på en skolgård, vi satt där på en bänk typ hur länge som helst och bara pratade och skrattade.. Eddies mun gick verkligen i 140, han pratade om allt och ingenting.. haha! Runt halv 1 - 1 gick vi hem till honom igen och elin höll på med sitt jävla äpple som hon fått, hon gjorde en smile i äpplet och var helt seriös, hon satt med det säkert en halvtimme medan jag kliade eddie på ryggen. Man kunde inte göra så mycket mer än att garva.
Halv 2 började vi sakta men säkert börja röra oss hem, jag hade nästan somnat i eddies säng medan elin var så seg på att klä på sig.. haha
Jag fick skjuts av elin hem och var hemma runt klockan 2, sedan somnade jag som en stock!

Här är elins fina äpple som hon ville ta kort på..



Nu ska jag fixa lunch och det blir stekt potatis med ägg och bacon! Muums :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0