En seg bakis-dag

Idag har varit en riktigt lugn dag, jag har varit utanför dörren två ggr. Ena gången var när jag cyklade till ICA här i helenelund och handlade mat och andra gången var när jag gick på promenad, var tvungen att prata av mig med rosanna.. Det är så mkt som hänt nu på kort tid så kände att jag bara behövde prata av mig om tankar och känslor..
Jag har också glömt bort att berätta att jag blev väckt i morse med ett samtal från eastman institutet och fick en avbokningstid imorgon klockan 8.15. För er som inte vet så ska jag till en käkfysiolog och undersöka mina käkar, man tror att jag kan ha ngn reumatism.. Förhoppningsvis inte.

Nu ska jag kolla på tv igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0