ett sommarminne

Hej på er!
Nu får jag ursäkta mig igen för dålig uppdatering, haha. Nu har jag äntligen tid att berätta för er om min helg.

Fredags: Jobbade med alex 10-14 sedan fick jag skjuts hem av honom, underbart snällt! Det var en riktigt lat dag på jobbet, vi snackade barndomsminnen och sålde i princip ingenting pga att det var midsommar.
Sedan pratade jag och alex om att gå emot traditionen om att man måste kröka på midsommar och bara ligga hemma och kolla på film men det blev inte så, jag pratade med sanna och vi drog till viby hem till Leroy. Det var trevligt och vi spelade ett spel som sanna kommit på, finns i sjön men i ett mer öl-spels-format. haha! Jag tog taxi hem runt klockan 2 och somna som en stock när jag kom hem.
 

Lördags: Vaknade rätt tidigt och det var superfint väder! Pratade med rosanna dagen innan om att träffas vilket vi också gjorde, vi träffades i edsbergs parken och hade en mysig picknick tills det började regna men vi var två tappra själar som satt kvar med en plastpåse på huvudet invirade i filten haha!
Efter många om och men så kom micke och hämtade upp oss, yurek var även med, dem skulle och handla men smart som micke är så glömmer han pengarna hemma så vi åker hem till honom och hämtar dem och på vägen tillbaka droppar vi rosanna i sollentuna. Vi åker till Willys och handlar och bestämmer oss för att laga tacos till middag. Därefter åkte vi hem till micke och lagade mat, när vi var klara kom jimmy och krille förbi och vi kollade på matchen resten av kvällen.

söta rosanna
Söndag: Jag vaknar runt 12 och bestämde med elin att träffas, jag får skjuts av anders till henne och var där till klockan 2. När jag var där var även eddie där. Vi tog det lugnt och gjorde inte så mycket, gick till stinsen och till deras jobb för elin skulle kolla när hon jobbade. Eddie drog runt klockan 6 och jag och elin bestämmer oss att vi ska göra myspys ute på hennes balkong så vi börjar plocka på oss filtar, kuddar, dynor och allt möjligt från huset och bäddade fint där uppe. Där satt vi i timmar och bara pratade.. Efter ett tag bestämde vi oss för att ta upp hennes söta kanin och det gjorde vi också.Klockan 10-11 så blev vi sugna på te och gick ner och tog oss lite kvällsmat, vi pratade även med Philip om elins kärleksproblem och jag tror att det var ett bra samtal för henne. När vi var klara där nere så gick vi upp på balkongen igen och där satt vi ännu en timme och lyssnade på hur regnet smattrade mot markisen, hur mysigt som helst! Ett riktigt sommarminne.

På dagen med kaninen ingrid :) lägg inte märke till våran torra humor haha

<
Kvällsvideo :)

Måndag: Vaknade hos elin runt halv 1 och gick ner och gjorde oss lite frukost, det blev kokt ägg, yoghurt och rostad macka. Vi tog det bara lugnt ett tag ute i solen och sen bestämde vi oss för att åka till sollentuna, jag skulle köpa ögonbrynsfärg. Därefter åkte jag hem för jag fick ett flipp och ville möblera om mitt rum. Jag blev jätte nöjd!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Haha, vilken ful bild :D

2008-06-24 @ 11:32:59
URL: http://rosanna.bloggagratis.se
Postat av: Emma

nej då inte alls! :D

2008-06-25 @ 14:54:47
URL: http://lyxpaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0