Måndags

Halloj! Först och främst tänkte jag berätta om måndagen, har varit så dålig uppdatering! Iaf så började dagen med att jag och micke låg nere och stekte på fältet och runt klockan 3 var jag hungrig så vi drog till honom och jag fixade mackor till mig själv.. Vi kollade lite på tv sen drog jag hem och var hemma vid klockan 4.. Jag började kolla runt om det var ngn som var sugen på att hitta på någonting och jag bestämmer med jessica att vi ska dra till badberget vid edsviken med massa folk, vilket vi också gjorde! Det var inget direkt drag, men bara chilla och ta det lugnt. Det var riktigt mysigt :)
Jag kom hem tidigt, var hemma redan klockan 12 men jag var trött och det var kallt vid vattnet, dessutom skulle elin åka då så jag fick skjuts till busshållplatsen.. :)
Här kommer lite bilder på oss!


frida och jessica

elin med sin marsmellow (hur det nu stavas)

det söta paret, jessica och chrippe. men här gick det hett till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0