Grymt lyckad kväll!

Hej hopp! Nu har jag precis proppat i mig lite lunch, fan vad hungrig jag var när jag vakna! Igår blev det vilt, haha. Dagen började med ''förkrök'' hos micke med lite käk. Klockan 5-halv 6 började vi rulla ner till La Piazza och där kollade vi på matchen och fortsatte dricka.. Efter matchen kom Jessica och Chrippe som hade sett matchen på bion i Kista centrum och ett tag senare hittade även Elin dit. Vi hade trevligt och alla satt och snacka och skoja till slut tröttnade jag och elin på att sitta inne så vi flyttade till uteserveringen och la filtar om oss, inte lång tid efter kom resten ut också och där satt vi och skojade och hade as trevligt. Klockan 11 så stängde uteserveringen och då flyttade vi oss in till våran stammishörna och elin och jessica hittade ragg i rökrummet som bjöd dem på drinkar om och om igen, jessica spelade bort någons pengar på en spelautomat och jag köpte en x-cider för bartenderns dricks haha :)
Vet inte vad klockan var när jessica och chrippe drog men dem drog väl runt klockan 12-halv 1 kanske.. Vid stägning så var elin rätt påverkad och vi som var kvar (jag, elin, micke och frank) tog en promenad i kista, när vi kommer ner till bussarna så visar det sig att dem har slutat gått så stackars elin var tvungen att ringa och väcka sin brorsa.. Vi gick runt kista och började traska upp mot helenelund, på vägen tröttnar jag på mina skavsår så jag tar av mig skorna och går barfota. Jag hade såklart min kära cykel vid Kista så när elin blivit hämtad av sin brorsa så cyklade jag hem och snälla Frank och Micke som följde med oss fick äntligen gå hem :)

Här kommer lite bildminnen från igår

Frank, jessica och micke

elin

micke och jag

micke

micke, jag och chrippe

jag och elin inne på toan

Idag har jag inte planerat särskilt mycket jag måste packa och ta upp golfklubborna osv eftersom jag åker till landet ikväll och ska gå golfkurs mån-tors. Ska bli riktigt kul! :) Bussen går 18.30 från centralen så måste verkligen sätta igång haha :) Ska bli skönt att komma ut till landet och ta det lugnt, bara njuta. Ska även bli kul att få umgås lite med mormor och morfar utan några barn eller min mamma.. Bara egen tid med dem, de är mina bästa vänner :)
Jag och morfar ska övningsköra för första gången och det ska bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0