Hej jag har tråkigt

SISTA SOM

1. Du fick en puss av?

Krille

2. Sov med dej i samma säng & när?

Krille, i lördags tror jag
3. Du delade ett riktigt skratt med?

 Micke troligtvis

4. Du gick på bio med?

hm, måste nog vart therese och khassi

5. Du höll i handen?

Micke 

6. Du gick på stan med?

Simon och Tobbe

7. Delade en pizza med dej?

Micke och Mattias

8. Du ringde?

Simon Jerez

9. Skicka ett sms till dej?

Antonia

10. Du kramade?

Simon, liggandes! haha



KOMPISAR

1. Är du ofta med dina vänner?

Ja, nästintill alltid

2. Vad leker ni när ni träffas?

Mamma, pappa, barn

3. Bästa minnet med en vän?

För två sommrar sen när jag och jacob var onyktra och skulle cykla hem, vi krockade. haha

4. Vilken är din äldsta vän?

Anotnia 

5. Kan du vara dej själv med dina kompisar?

Ja (?)
6. När hade ni olika meningar senast?

Någon dag sen kanske

7. Har du alltid kul med dina vänner?

Inte alltid, men oftast :)


FAMILJ/BOENDE

1.Är dina föräldrar skilda?

Ja

2. Har du några syskon & isåfall vad?

Nej

3. Bråkar du ofta med din mamma/pappa?

Nej

4. Bor du i lägenhet?

Ja
5. Har du eget rum?

Ja haha

6. Har du enfärgade tapeter?

Har inga tapeter :) Vi målade!

7. Har du gjort iordning ditt rum?

Ja det har jag

8. Har du en tv i ditt rum?

Japp

9. Stor eller liten säng?

Stor som satan!

10. Är dina syskon jobbiga?

Jag har inga?

11. Har du dator på ditt rum?

Jajamensan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0