Jobb

Hej på er! Jag har nåra minuter på mig att skriva sedan måste jag rusa till jobbet. Idag jobbar jag fram till klockan 5, efter det så kanske jag ska till rålis om krille och jimmy fortfarande är där då.. Sitta och chilla lite. Sen ikväll vet jag inte vad jag ska göra, bara ta det lugnt kanske eftersom jag börjar jobba kl 10 imorgon bitti också..

Igår kväll gjorde jag inte särskilt mkt, jag kom hem och plockade undan lite, vek tvätt och gjorde mig i ordning. Redan klockan 9 hoppade jag ner i säng för att kolla på 2 fast 2 furious (hur det nu stavas).. Somnade efter ca halva filmen, men det brukar jag göra :)

Nu måste jag röra mig mot tåget! Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0