kul ska det bli ikväll!

Hallå hallå!
För tillfället sitter jag och försöker få i mig två bakade potatisar, går inte så bra haha.. Igår blev en lång dag, jobbade ända fram till klockan 12 och när vi stängt satt vi (jag, robin, mange och alex) i köket och drack lite bärs.. Vi tyckte vi förtjänade det eftersom alla vi jobbade mer än 10 timmar den dagen och slitit som djur..
Som sagt så hade vi nattöppet på cykelringen igår och klockan nio när det började så stod folk utanför och köade, helt sjukt.. Innan nattöppet hade vi sålt för drygt 15 000 kr, när vi stängde hade vi sålt för mer än 100 000 kr, sinnessjukt! mer än 75 000 på mindre än 3 timmar.

Jag lyckades iaf få skjuts hem av alex igår och tror jag var hemma runt halv 3.. Idag vaknade jag av att elin ringde mig klockan 20 i 2 typ, fan va trött jag var.. Tycker synd om alex som började jobba klockan 9 i morse haha.

Ikväll ska vi ha kul! Elin ska ha fest och jag tror att det kommer bli riktigt kul faktiskt, det är en del som ska komma verkar det som. T.o.m. grabbarna från jobbet ska komma! hahah det kan bli riktigt kul eftersom alla är över 20. Alex är 21, mange 27 och sunken 25. Robin kanske också kommer men han är lika gammal som mig och elin. 

Igår fick jag även årets skrattattack tror jag haha.. Alex och mange skulle driva när vi käkade middag från donken och prata med mat i mun och låtsas som om dem förstod varandra och så gjorde dem massa ljud och gestikulerade massa. Jag skrattade så mkt att jag inte fick ngn luft och tårarna bara rann, det gjorde även mascaran kan jag berätta.. Så säger alex med rolig dialekt; "Det där är vad vi på landet skulle kalla lättroad" hahah fyfan, höll på att dö av garv.


men men, nu ska jag nog bränna en cdskiva till ikväll! :)
jag måste bara meddela att den här låten är gryyyyyyym! har fastnat totalt för den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0