Lång dag på jobbet

Hallå hallå!
Nu kom jag precis hem från jobbet, stannade kvar en timme och höll lilla alex sällskap.. Idag har jag jobbat från klockan 11 och imorgon väntar en ännu längre dag eftersom vi har nattöppet till klockan 24 (?). Inte för att jag tror att någon kommer komma och köpa cykel sent en fredagskväll, tror folket har bättre saker för sig en ledig fredagskväll.. men men! Jobbar iaf 11-22 vilket är 11 timmar.. suck!

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, micke tycker jag ska komma till honom och kolla på matchen men vette fan om jag orkar.. dessutom har jag en lång dag framför mig imorgon, men vi får se! Jag är inte direkt en person som tycker om att vara hemma hur trött jag än är, konstigt nog.

Nu ska jag nog fixa någonting att käka så jag får lite energi!


såhär jobbar vi på cykelringen.. jerry ligger i en cykelkartong inne i verkstaden. Mysigt! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0