SOMMARLOV!

Hallå hallå! Underbart väder, inte sant? Idag har vi bara legat och solat på våran enda lektion, as mys! När lektionen var slut stannade jag och rosanna kvar och solade lite extra.. Runt klockan 11 så gick vi till pizzeria fresta och mötte de andra, alla käkade lunch.. Exept for me :) Jag är nyttig och duktig som sparar pengar ;)

Igår kväll hämtade jag ut mina skor, är inte alls nöjd typ.. Tror jag skickar tillbaka dem, mina tår ser fuckade ut haha! När jag var på väg och hämta ut skorna ringer mister christoffer och frågar om jag ska med till fältet. Jimmy skulle spraymåla en banderoll tills han student, vilket han tar om 10 min! Grattis! :) Jag följde iaf med och dem hämtade upp mig i helenelunds centrum. På fältet satt vi vid solnedgången och kollade på jimmy haha.. var hemma runt 11 och somnade som en stock!

Imorgon är det skolavslutning, vi ska mötas klockan 08.40 och det är samling i aulan klockan 09.00. Efteråt ska jag till edsbergs parken med resten och festa lite. Klockan 14.15 har jag tid hos frisören i solna, ska klippa och slinga håret ännu lite blondare.. Efter det ska jag på mickes mottagning :)

Idag så har jag planerat att städa här hemma och fixa i min klädkammare som ser ut som ett bombnedslag.. Jag har även planerat att tvätta. När jag är klar så måste jag fixa dricka tills imorgon och jag kanske även ska träffa frugan.
Nu ska jag ner till tvättstugan och fixa i ordning med tvätten!
Hej så länge!

Bilder från våran myshörna :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0