Ta åt dig

Jag tyckte om dig som fan min vän och lägg märke till tyckte. Du har förändrats och jag tycker inte om det som du har förändrats till.. Visst alla människor förändras och det kan väl vara bra på något sätt, men då är det också människor runt omkring en som tar avstånd och det får man acceptera.
Men människor som inte visar att dem uppskattar mig, blir utan mig och detta är exakt vad som hänt med dig. Nu står du utan mig och jag är inte så säker på att du kommer ha så många vänner kvar i fortsättningen om du behandlar dem som du behandlat mig. Vi stod varandra nära så jag gav dig chans efter chans, men folk som inte känner dig lika bra som jag gör kan lika gärna dra sig undan på en gång, utan att ens ge en andra chans.

Jag hoppas du lyssnar på mina ord för det är sista gången, nu står du utan mig och jag begär skillsmässa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0