v. 25

Hallå där!
Ursäkta för dålig uppdatering men har verkligen inte haft tid och ork till att skriva någonting, jag lovade iaf att berätta vad jag gjort på landet i veckan :) Jag hade massa saker för mig hela tiden, som jag sa innan jag åkte så skulle jag gå en golfkurs men denna kurs visade sig vara för nybörjare och Peter (läraren) tyckte inte att jag skulle gå med dem och det ville inte jag heller eftersom jag spelat golf till och från i några år.
Vi betalade iaf avgiften så jag gick på kursen men på sidan om och istället för att lära sig att svinga och slå så gick jag ut på banan med mormor och morfar varje dag. Riktigt kul och i slutet hade jag blivit riktigt grym! :)
Sista dagen, i torsdags, så fick jag avlägga ett prov på 40 frågor om regler och golfvett på banan. Jag hade endast 1 fel! Å andra sidan så hade jag gjort det där provet typ 3 ggr innan.. haha. Genom det provet fick jag gult kort och nästa gång jag har tid att åka till landet så ska jag fixa grönt kort :)
Så på dagarna spelade jag golf medan jag på kvällarna övningskörde jag med morfar, grymt kul men grymt svårt! Jag fick vända, backa, starta typ 150 ggr och starta i uppförsbacke.. Att starta i uppförsbacke var inte det lättaste, det var typ det svåraste haha.
Utöver detta så åt jag god mat och bara tog det lugnt och spenderade lite quality time med mormor och morfar ;D

Nu ska jag ta någonting och käka så berättar jag om helgen sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0