Äntligen!

Tjena mitt bena!
ääntligen är min nya säng i ordning gjord och ihop satt! Fan va snygg den är, en riktig skönhet :) mitt tvbord är också klart, så himla skönt.. nu slipper tvn stå på en jävla pall haha! Det jag ska göra nu är att ta upp ett pelarbord från källaren och jämföra med nattduksbordet jag har nu, vilket som ser bäst ut. Sen utgår jag från vad jag väljer och vad som behövs göras. Jag kan rensa min bokhylla och flytta in en del grejer till tvbordet.
Men om det är någon som kommer sova som en prinsessa inatt så är det iaf jag! :D

Här kommer en bild på min älskling :)
image97

Nu ska jag fixa lite mer grejer på rummet och sen ska jag göra mig i ordning för ikväll!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

ååh vilken underbar säng!

2008-03-24 @ 19:00:18
URL: http://rosanna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0