Bowling

Tjabba tjena hallå!

Nu är jag hemma hos sanna, det var länge sen man träffade den bruden! Hon är inne i duschen för tillfället, vi ska och bowla med alexandroz och leroy snart. ska bli riktigt kul! älskar att bowla :)
Gårkvällen var rätt lugn, jag åkte hem till viktor och vi kollade på Hot Rod, rolig men konstig film.. ingen att rekommendera! den var bara knasig alltså.. Klockan blev mycket och det slutade med att jag sov kvar där. Idag när vi vaknat gick vi till Sigma centrum och han köpte lite saker från Ica och sen gick vi till krogen där och käkade lunch, efter det gick vi tillbaka till honom och spelade Mario Cart. Super kul!

Ikväll ska jag som sagt bowla, vi har bokat bana till kl 20 och efter det vet jag inte riktigt vad vi ska göra. får se vad vi hittar på :)
Puss & kram ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0