Close Therapy

Äntligen hemma säger jag bara.. Jag kom iofs hem för ca 2 timmar sen, men iaf! Har precis gjort klart min engelska uppgift vilket var att skriva en artikel om Irlands shopping.. Skönt!
Jag kan säga såhär; det finns en hel del att berätta om den här helgen. I fredags hände det iofs inte särskilt mycket, jag drog aldrig in till stan.. Pallade verkligen inte det, med tanke på att vi skulle till landet tidigt på lördagmorgon. Så jag blev bjuden över till Jonte min kära granne som jag inte träffat på år och dar och där rökte vi lite vattenpipa och pipla öl. Jag och antonia tog sista bussen hem till henne och somnade runt typ 1..
lördagsmorgonen blev jag väckt av att Antonia står och skriker att vi ska till landet och att mitt te är klart, haha! Det var bara att dra sig upp ur sängen och sätta sig vid köksbordet, dricka sitt te och ta en macka eller två. Runt 11 kom erik och hämtade oss sen bar det iväg mot Sala och landet.
Jag orkar inte skriva allt in i minsta detalj men lördagen där ute på landet bestod av att vi åkte till Sala fram och tillbaka för att kolla på "staden", åkte förbi antonias landställe och checka läget och sedan till en restaurang i Heby.. Där jag btw beställde en grekisk sallad (så nyttig som jag är) och hittar en jävla fluga på tomaten! Usch, salabor alltså! haha..
När vi käkat och handlat och allt som vi skulle så började vi kröka, äntligen tänkte jag! haha, erik fick sin karatefylla runt kl 8 redan efter några shots och någon öl så vi hade någonting att fnittra åt.. Kvällen gick och vi hade rätt så trevligt ändå tycker jag :)
När vi vaknade i morse var det bara till att sätta igång och städa och diska.. vilket visade sig bli ett jävla ståhej eftersom det varken fanns rinnande vatten i huset ELLER varmvatten.. haha! Tur att jag tog tag i dammsugaren snabbt och slapp diska haha!
Klockan 3 bar det hemåt iaf, vi hade räknat med ca 1½ timme eftersom det var ungefär så lång tid det tog dit, men icke sa nicke! Självklart så var det trafikstoppE18 p g a några klumpiga förare som kört rakt in i något räcke längs vägen så vi fick stå still i typ 45 min innan det började rulla, sakta...
Resan som vi hade planerat skulle ta ca 1½ timme, tog helt plötsligt 3 timmar istället..
Nu får jag låta bilderna tala för sig själv!

image83image84image85
På väg till Sala               Jag och frugan i bilen           Här pimplar jag öl
image87image88
           Jag fixar musiken        Och antonia tycker om musiken
image89image90image91
           Karatefylla på g             Titut?                Sen fick det bli singstar
image92image93image94
   Antonia lite sliten                Ja här var vi!                 Jävla trafikolycka!

 
Nu ska jag lägga mig i sängen och glo lite på tv, håller på o bli sjuk så jag behöver mycket sömn! När jag hostar så låter och känns det som om jag ska hosta upp mina lungor eller halsmandlar eller något.. och så låter jag lika sexig som en man när jag pratar :) haha!
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0