Fight very hard

Idag har jag gjort det igen! Fick tillbaka våra samhällsprov som vi gjorde innan sportlovet och jag fick VG, jag känner mig duktig nu och det känns som om jag börjar få tillbaka mitt flyt!
Idag slutade vi som sagt tidigare eftersom våran idrott var inställd, så himla skönt! Nu sitter jag hemma och är vrålhungrig medan jag redan har proppat i mig en portion med makaronipudding.. Skulle inte klaga på en till alltså!
Idag hade jag tänkt att möta upp rosanna och elisa i väsby centrum och kolla lite i affärer och efter det hade jag tänkt att träffa Hamster. Btw så hittade en rolig bild, eller några st, på mig som blondin. Dem är tagna i Antibes, som för er som inte vet ligger på franska rivieran, år 2006.
image96

Nu måste jag fixa någonting mer att äta innan jag dööör!
Puss & kram ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0