fre-lör-sön

Japp, nu är det söndag enligt klockan.. suck, skola imorgon. :/ den här helgen har varit knas alltså, knas som i knasboll!
I fredags så var jag och antonia först i kista, jag lämnade in mina klackskor för omklackning och sedan drog vi hem till henne. Vi trodde först vi skulle på fest i jakan men sen snackade jag med mogge som jag inte träffat på år och dar så vi drog dit. Det vart en lång kväll och en lång natt. Det var mycket som hände alltså och vi sov typ inte en blund under natten, jag sov en timme typ sen vaknade jag och var vaken nåra timmar sen somnade jag en timme igen och vaknade sedan igen och då drog jag och antonia hem till henne.
Vi tog taxi och var hemma hos henne typ runt halv 2 på dagen. När vi kom hem till henne var hennes föräldrar hos hennes storebrorsa i vallentuna och jag satte mig i köket för att ta en cigg och från ingenstans fick jag värsta skrattattacken. Jag satt och grät samtidigt som jag skrattade, fy fan! Antonia var nära på att ringa hennes morsa för hon trodde jag blivit galen.. haha!
Efter det la vi oss i sängen för att kolla på Jönsson ligan med vi båda somnade ganska snabbt och vaknade igen runt klockan 6.
När jag pratade med lill micke på msn om kvällen kom jag på att jag var tvungen att hämta mina skor hos skomakarn i kista, så jag tog första bästa buss till kista, hämtade skorna och åkte hem för att ta en dusch och göra mig i ordning.
Ikväll har jag varit hos mogge igen, vi har kört lite olika ölspel och rökt vattenpipa typ. Riktigt trevligt har jag haft! Ska nog dit snart igen, var tvungen att dra hem och hämta någonting att käka bara.. Orkar inte skriva så mkt mer eftersom jag druckit lite och är jäääävligt trött, typ övertrött. haha

Här kommer iaf lite roliga skämt från fredagsnatten;
"vad är det som klättrar i trä och äter bannaner? Jag vet inte.... Jo klart du vet kom igen nu... Jaa, joo kan det vara en neger?" haha Jonas berättar vad han hörde på radion. 
                  
"Om Michel Jacksson skulle föda barn skulle ungen bli svart eller vit?" Kläcker antonia ur sig. hahaha för det första kan inte michel jacksson föda barn och för det andra "tror du ungen blir vit bara för att han byter hudfärg?" antonias fråga och jonas & mogges svar

 "Varför sköt hitler sig i bunken? Han såg gas räkningen.." hahaha Kilanders lilla skämt.

 "Det var en gång en elefant och en myra som skulle gå och bada, när dom kom till badet så säger elefanten, men oj jag har glömt mina badbyxor. myran svarar ingen fara du kan låna mina" haha mogges skämt

 "Det va en gång en gång en Jonas en Patrik och en Mogge, dom alla va tokiga i våld, och dom skulle ut å åka luftbalong, alla tog med sig nått dom tycker om. Jonas börjar med att slänga ut en kniv från balongen och då såg dom en flicka gråta där nere, så dom åker ner för att fråga flickan, varför gråter du? min pappa fick en kniv i huvudet och dog svara flickan. Jonas sa oj men haha synd för dig. Sen vart det Patriks tur och han slängde ner en bomb. Sen ser dom en liten flicka gråta, så dom landar för att fråga flickan varför hon gråter, hon svara att hennes pappa blivit sprängd i tusen bitar. Patrik sa bara haha synd för dig då. Nu var det Mogges tur och han hade med sig en hel gas tub. han släpte den, och sen ser dom en flicka som står där nere och gap skrattar och alla vart chockade och sa men nej hon ska ju gråta, vi måste landa för att fråga vad som är så kul. Och lite argt landar dom och tar tag i flickan å frågar vad som är så jävla roligt. Flickan svara haha när pappa prutta sprängdes hela garaget." hahhahhha Mogges lilla skämt.

Lite bilder från idag (lör) och från i fredags kommer upp imorgon. pallar inte nu, ska röra mig tillbaka!
peace 'n' love

Kommentarer
Postat av: Antonia

hahah orkaru inte skriva upp historierna själv?:P

2008-03-02 @ 13:28:42
URL: http://t0naa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0