Helg!

Yes, finally! Idag var jag inte i skolan, eller jo jag var på idrottslektionen i morse som btw var as rolig! Vi fick som uppgift att göra en egen hinderbana och sedan körde vi som brännboll fast med typ en mjuk boll som man fick kasta och sen springa runt hinderbanan.. as kul! Efter den lektionen så drog jag hem eftersom vi har ett lååångt hål efter.. Sen hände det en grej så jag pallade inte dra tillbaka..
Nu sitter jag iaf här. Frugan gick för en stund sen, hon kom hit efter att hon slutat skolan.. Ikväll ska jag in till stan hem till någon som kallar sig själv för Nemo (?). Det är rosanna som bjuder med mig så jag, hon och katja ska dit.. Hoppas det blir kul! Vet inte om jag sover hemma eller om jag möter upp antonia lite senare och sover där..

Imorgon ska vi till landet och festa är det bestämt. :) Vi åker dit med erik imorgon förmiddag, runt lunch. Så det blir inte så jättemycket festande för mig ikväll.. imorgon däremot ska jag slå på stort ;) Det blir tydligen jag, frugan erik och hasse.. hoppas det blir storslaget! Jag ska försöka få antonia att ta med nyckeln till fyrhjulingen så vi kan åka lite imorgon när vi kommer dit :D galet kul! :)

Aja, nu ska jag göra någonting annat.. kanske packa tills imorgon..
Peace 'n' Love

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Gårkvällen var kanon, är fan nog fortfarande full här! Slutade med att 4 av hans polare kom dit och gjorde oss sällskap, herrejävlar vilken huvudvärk i morse när vi åkte därifrån!!

2008-03-15 @ 11:56:08
URL: http://rosanna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0